Recent Posts

wtorek, 28 lipca 2015

Ogórki w pomidorowym sosie

Kilka lat temu przepis ten dostałam od koleżanki B. Byłam zdziwiona, że ogórki w pomidorach ?! Posmakowałam. I teraz muszę przyznać, że to idealne połączenie. Robię je co roku, bo wszystkim bardzo smakują.



Składniki:
  • 3 kg ogórków
  • ½ kg cebuli
  • ½ kg marchwi
  • 1 ½ łyżki soli




Dodatkowo:
  • 1 i 1/3 szklanki cukru
  • 1 szklanka octu
  • 200 ml. Oleju
  • 2 słoiczki po 200 g koncentratu pomidorowego



Wykonanie:

Ogórki obieramy i kroimy w plastry ( jak większe to można pokroić jeszcze na połowę ), cebulę kroimy w piórka a marchewkę ścieramy na tarce. Dodajemy 1 ½ łyżki soli. Wszystko razem mieszamy i pozostawiamy na dwie godziny. W tym czasie ogórki puszczą sok. Po tym czasie dodajemy pozostałe składniki : cukier, ocet, olej i koncentrat pomidorowy. Ponownie wszystko mieszamy i pozostawiamy na 30 minut. Następnie umieszczamy w słoikach i pasteryzujemy 15 minut. SMACZNEGO

5 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witaj. Promujemy przepisy blogerów za darmo! Może zechcesz dodać swojego bloga do naszego katalogu?
Zaufało nam już prawie 600 blogerów! Mamy przeszło 100 tys przepisów i przeszło 5 milionów przekierowań na blogi naszych użytkowników. Nie czekaj i dołącz do nas już dziś!
Pozdrawiamy!
http://katalogsmakow.pl/top-lista-blogow-kulinarnych.23053.html

Bożena pisze...

Właśnie zrobiłam..i jutro znowu będę robić..

Smaki Ewy pisze...

Bardzo dobrze, warto je robić. Ten kto je jadł wie, że są przepyszne. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Ja także jestem wielką fanką tych ogórków.

Smaki Ewy pisze...

Widzę, że jest nas więcej, wiemy co dobre :) Pozdrawiam.

Prześlij komentarz