Recent Posts

czwartek, 16 lipca 2015

Bób z fetą i koperkiem

Ostatnio kupiłam bób, chciałam go początkowo zrobić z natką kolendry i kozim serem. Do kolendry zrobiłam podejście numer dwa, no cóż myślę, że było to podejście ostatnie. Nie każdy jest miłośnikiem kolendry ( natki, bo nasiona uwielbiam ), ja zdecydowania do miłośników nie należę. Tak więc bób zrobiłam inaczej. Wyszło smacznie.


Składniki:
  • 500 gram bobu surowego
  • 50 gram sera typu feta
  • 2 łyżki posiekanego koperku
  • 2 ząbki czosnku
  • 2 łyżki masła
  • Sól



Wykonanie:

Bób gotujemy w osolonej wodzie ( kilka minut ). Odcedzamy i po przestygnięciu obieramy ze skórek. Do bobu dodajemy posiekany koperek oraz pokruszoną fetę. Czosnek przeciskamy przez praskę i szklimy go na maśle ( na patelni ). Dodajemy do bobu razem z masłem. Mieszamy i gotowe. SMACZNEGO.

0 komentarze:

Prześlij komentarz