Recent Posts

wtorek, 22 sierpnia 2017

Sałatka z łososiem i brokułem – dietetyczne śniadanie do pudełka

Jakiś czas temu uruchomiłam nową zakładkę śniadanie do pudełka. Trochę mało tam wstawiałam, zdecydowanie się teraz poprawię. Mam nadzieję, że proponowane przepisy przypadną Wam do gustu. Na dzisiaj zaplanowałam dietetyczną sałatkę z łososiem i brokułem. Sałatkę warto zrobić dzień wcześniej a rano wyjąć z lodówki i zabrać do pracy.



Składniki: / 2 porcje
  • 300 g gotowanego brokułu (waga po ugotowaniu)
  • 80 g łososia wędzonego o obniżonej zawartości tłuszczu i soli
  • 2 małe jajka
  • 5 g pestek dyni
  • 1 ogórek małosolny lub kiszony
  • Wykonanie:
  • Jajka gotujemy na twardo. Do pudełka wykładamy kawałki brokułu ugotowanego al dente. Łososia kroimy na mniejsze kawałki i układamy na brokule. Ogórka kroimy w plasterki a jajka w ćwiartki. Całość posypujemy pestkami dyni. Zamykamy i pudełko i śniadanie gotowe lub jego część. SMACZNEGO.
Wartość kaloryczna: 195 kcl

2 komentarze:

prezenty pisze...

Fajne, nie przydałaby się tam cytryna do wyciśnięcia?

Smaki Ewy pisze...

Witaj, jak zrobisz sałatkę dzień wcześniej całość przechodzi smakiem łososia i ogórka. dla mnie nie było takiej potrzeby aby dodawać cokolwiek, ale jak chcesz to możesz. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam.

Prześlij komentarz