Recent Posts

środa, 12 września 2018

Rolada z trzech rodzajów mięsa : indyka, kurczaka i wieprzowiny w pieczarkach

Zakupu dokonałam zupełnie z innym zamiarem. Chciałam zrobić kiełbasę w szynkowarze. Coś mnie podkusiło i przygotowałam zupełnie inne danie. I to był strzał w dziesiątkę. Indyka nafaszerowałam kurczakiem a całość owinęłam szynką szwarcwaldzką. Dzięki temu mięso pozostało soczyste. Polecam.


Składniki:
  • Filet z indyka 700 g
  • 4 udka z kurczaka
  • 1 op. szynki szwarcwaldzkiej
  • 500 g pieczarek
  • 1 cebula
  • Olej do podsmażenia pieczarek
  • Czubryca zielona
  • Czubryca czerwona
  • Sól
  • Bulion/ woda






Wykonanie:

Filet z indyka kroimy na płasko aby uzyskać jak największą powierzchnię. Rozbijamy dodatkowo przez folię. Przyprawiamy zieloną czubrycą i solą. Z udek usuwamy kości i przyprawiamy czerwoną czubrycą i solą. Układamy na filecie. Zwijamy w roladę, Obkładamy szynką szwarcwaldzką i zabezpieczamy sznurkiem. Pieczarki kroimy na połowę i w plasterki. Podsmażamy razem z pokrojoną cebulą. Do rolady dokładamy podsmażone pieczarki, ewentualnie podlewamy niewielką ilością bulionu. Pieczemy w piekarniku pod przykryciem około 1 godziny w temp. 190 oC. Pozostawiamy jeszcze na 30 minut w piekarniku aby rolada odpoczęła i doszła. Kroimy w plastry i SMACZNEGO. 

0 komentarze:

Prześlij komentarz