Recent Posts

sobota, 24 lutego 2018

Kokosanki z kaszy jaglanej – hit

Ugotowałam więcej kaszy jaglanej i nie wiedziałam co zrobić z nadmiarem. Kiedyś natknęłam się na podobny przepis. Poszukałam owego przepisu. I tak narodziły się moje kokosanki z kaszy jaglanej. Starannie policzyłam kaloryczność składników, dzięki temu powstała wersja dietetyczna. Koniecznie spróbujcie.


Składniki: na 15 ciastek
  • 50 g kaszy jaglanej
  • 80 g wiórków kokosowych
  • 50 g erytrolu




Wykonanie:

Kaszę gotujemy do miękkości przez około 20 minut ze szczyptą soli. Do wystudzonej kaszy dodajemy wiórki kokosowe i erytrol. Wyrabiamy na jednolitą masę. Blachę wykładamy papierem do pieczenia. Formujemy kulki. Spłaszczamy je na formę ciastek i układamy na blaszce. Pieczemy w nagrzanym piekarniku do temp.180 O C przez około 40 minut aż będą rumiane. I gotowe. SMACZNEGO.


Wartość kaloryczna 1 ciastka : ok. 48 kcal

1 komentarze:

Zuza pisze...

świetny pomysł :)

Prześlij komentarz