Recent Posts

czwartek, 7 kwietnia 2016

Smażony karmazyn

Lubię testować różne ryby i szukać nowych smaków. Niedawno kupiłam mrożone tuszki karmazyna. Muszą przyznać, że to bardzo smaczna i ładna ryba. Po wyfiletowaniu ryby otrzymałam ładne kawałki prawie bez ości. Przy okazji zrobiłam też ZUPĘ RYBNĄ (prezentowana na blogu). Nie chciałam przekombinować z przyprawami i sposobem wykonania. Karmazyn został przeze mnie usmażony w typowy sposób. Jeżeli kiedykolwiek będę miała okazję kupić karmazyna to na pewno to zrobię.


Składniki:
  • Mrożone tuszki karmazyna
  • Ziołowa przyprawa do ryb
  • Sól
  • Mąka
  • Olej



Wykonanie:

Rybę oczyszczamy z łusek i filetujemy. Następnie myjemy pod i osuszamy ręcznikiem papierowym. Każdego fileta przyprawiamy solą i ziołową przyprawą do ryb. Odstawiamy na kilkanaście minut do zamarynowania. Obtaczamy w mące i smażymy na rozgrzanym oleju z obu stron. Podajemy na ciepło. Warto zrobić do ryby marchewkę z groszkiem na gęsto (prezentowana na blogu) a pozostałych części po filetowaniu ryby – zupę rybną. Było pysznie. SMACZNEGO.

0 komentarze:

Prześlij komentarz