Recent Posts

środa, 14 marca 2018

Śledzie marynowane w kwasie buraczanym

Do przygotowania tego dania zainspirowała mnie potrawa którą widziałam w restauracji (sama jej nie jadłam). Spodobał mi się kolor i tak wymyśliłam prezentowane dzisiaj śledzie. Może dacie się namówić i wykorzystacie przepis.



Składniki
  • Śledzie solone w oleju
  • Kwas buraczany
  • Cebula
  • Jogurt naturalny
  • Sól
  • Pieprz



Wykonanie:

Z śledzi zlewamy olej i jeżeli są zbyt słone moczymy je w zimnej wodzie. Następnie kroimy na kawałki i umieszczamy w kwasie buraczanym (prezentowany na blogu do samodzielnego wykonania – zakładka przetwory, kiszenie buraków do barszczu czerwonego) na 24 godziny, pozostawiamy w lodówce. Następnego dnia odsączamy. Cebulę kroimy umieszczamy na śledziach i wykładamy gęsty jogurt. Całość przyprawiamy do smaku solą i pieprzem. Pozostawiamy na godzinę aby smaki się przegryzły. SMACZNEGO.

0 komentarze:

Prześlij komentarz