Recent Posts

środa, 9 stycznia 2019

Cukinia a la lazania

Jak wiadomo lasagne (tak się pisze) to rodzaj makaronu. W mojej wersji makaron zastąpiłam cukinią i tak powstała moja wersja. Smaczna sprawa. No i odchudzona o makaron. Polecam.



Składniki:
  • 3 młode, małe cukinie
  • 400 g mięsa mielonego (ja miałam z szynki)
  • Kukurydza w puszce (mała)
  • 500 g pieczarek
  • Sól
  • Pieprz
  • Sos pomidorowy (do spaghetti)
  • Olej
  • Vegeta (naturalna)
  • Ser typu gouda







Wykonanie:

Cukinie kroimy na plastry (podłużne) o grubości ½ cm. Przyprawiamy naturalną vegetą (samodzielnie zrobioną, przepis na blogu). Pieczarki kroimy w plasterki i przesmażamy na niewielkiej ilości oleju. Przyprawiamy solą i pierzem. Wykładamy do miski. Na tej samej patelni smażymy mięso mielone, również je przyprawiamy. Naczynie do zapiekania smarujemy olejem i układamy kolejno plastry cukinii, mięso mielone, pieczarki i kukurydzę. Polewamy sosem pomidorowym (ja użyłam własnego, do spaghetti,  przepis na blogu). Układamy kolejną warstwę i postępujemy tak samo. Przykrywamy i zapiekamy w piekarniku w 180 o C przez około godziny. Na 20 minut przed końcem, zdejmujemy przykrycie i układamy ser, zapiekamy dalej. I SMACZNEGO.

0 komentarze:

Prześlij komentarz